вівторок, 22 листопада 2016 р.

Перелік навчальних спільнот у  мережі ВК :

















  https://vk.com/psychology_and_success
Цю групу я обрала, тому що вона спонукає мене ставити перед собою цілі та досягати їх. А досягати своєї мети є важливим фактором в моїй професії.
Дана група є корисносною для мене, адже в ній я можу знайти цікаві книжки, які зможуть допомогти мені у вирішені життєвих та професійних питань. Також в цій групі можна знайти притчі, які наштовхують на певні висновки, фільми , які допоможуть студенту, як індивідуальності, самореалізуватися у житті.
    Я буду залишатися підписником цієї групи, бо вважаю її доцільною та корисною в педагогічній діяльності, адже мені як педагогу вкрай важливо досягти успіху в своїй роботі. Також вона допомагає розподілити свій час та спланувати продуктивний день.

"Болтушка" Логопед

















           https://vk.com/boltuska
Так як моя професія пов*язана зі спеціальністю логопедія, то я і зупинилася на цій групі. Мені вона стане в пригоді, тому що тут багато цікавих порад, щодо логопедичної роботи та надання професійної допомоги дітям. У ній подано приклади занять, які можна використати у роботі з дітьми. Цікаві ігри також прийдуть на допомогу при складанні занять та проведені свят у дошкільних закладах. Група налічує близько 250 відео-уроків. Спільнота надає можливість користуватися логопедичними книжками, що є корисним як для педагога так і для студента. Група богата яскравими картинками та роздатковим матеріалом для дошкільників.
    Я залишаюсь їхнім підписником, тому що вони допомагають мені розвиватися як педагогу та надають можливість підвищити кваліфікацію.
Також вона дає можливість поділитися досвідом зі своїми колегами.

Освіта.ua















  https://vk.com/vk_osvita_ua
Дана група дає можливість мені бути обізнаною в сфері освіти. Я дізнаюся цікаву інформацію, яка розширює та надає нові знання про цікаві факти та нововведення. З цієї групи можна черпати корисну інформацію про розвиток дитини. Група спрямована на поширення інформації у сфері дошкільної, шкільної та вищої освіти. Пізнавальною є інформація про внесені зміни до законів та надбання в освіті.
    Я залишаюсь підписником цієї групи, щоб завжди, у будь-якій ситуації бути ознайомленою з інформацією, що надходить до інтернет-джерел.

ВЧИМО АНГЛІЙСЬКУ ОНЛАЙН. УЧИМ АНГЛИЙСКИЙ ОНЛАЙН.

















 https://vk.com/club69671272
Я обрала цю групу, тому що, в сучасному суспільстві вивчення англійської мови є дуже актуальним питанням. А саме ця група стала корисною при вивченні англійської в режимі онлайн, адже вона є повністю безкоштовною та комфортною для користування.
    У цій групі багато корисного. По-перше, в ній надано багато таблиць, у вигляді фото, що особисто для мене сприяє кращому запам*ятовуванню слів. По-друге, в ній є книжки, тести різної складності, що дає можливість людям самостійно обирати завдання відповідно до свого рівня знання англійської мови. Загалом ця група допомагає засвоювати як найбільше слів, фраз, що в подальшому допоможе вільно спілкуватися на різні теми з англійської мови.
    Я залишаюся підписником цієї групи, тому що тут постійно оновлюється інформація, що дозволяє постійно збагачувати раніше набуті знання.

Граючись вчимося

           https://vk.com/graiuchys_vchymosia
Ця група є корисною для мене в плані подальшої педагогічної діяльності. Інформація, яка в ній надана, допоможе майстерно організувати заняття, свято для дітей та конференцію чи збори для батьків. У ній можна знайти приклади для оздоблення оформлення кімнати для дитини, ігрового місця. За допомогою інформації, що тутє я можу творчо та креативно розвивати здібності дітей. 
    Я залишаюсь підписником цієї групи, тому що вона допомагає знайти індивідуальний підхід до дитини, за допомогою гри зацікавити її в навчанні, та розвинути нестандартне мислення.











Немає коментарів:

Дописати коментар