вівторок, 22 листопада 2016 р.

 Резюме та мотиваційний лист 

Резюме
Рябініна Оксана Василівна
Дата народження: 21.03.1995р.                                                                                                                   
Київ, вул. Маршала-Тимошенка 2з
тел.
066516****
e-mail oksanaryabinina21@gmail.com

Ц
іль:
Отримання посади вихователь

Досвід роботи:
                                                                                                                      Не маю
Освіта:                                                                                                                       Київський педагогічний університет імені М.П.Драгоманова(Київ,Україна)
Рік закінчення
2015р.
Вихователь та логопедбакалавр
Знання та навички:
- Професійне знання и володіння методиками розвитку дітей- Індивідуальний підхід, розвиваючі програми, підготовка домашніх завдань
- Російська, українська, англійська вільно.
Захоплення та інтереси:
Захоплення дитячою психологією, повага до особистості дитини, індивідуальний підхід до кожної дитини, притримуюсь дружніх,товариських відносин з дитиною, не поважаю авторитарний тип виховання.
Додаткова інформація:
Порядна, відповідальна,люблю дітей, комунікабельна, компетентна, організаторські здібності,чесна,відкрита, артистичні здібності, по типу темпераменту - сангвінік, відсутність шкідливих звичок.

Мотиваційний лист

м.Киїі
вул. Автозаводська 2, кв.98а
20 березня 2016р.
Єфремова Надія Іванівна
Завідючій ДНЗ №234 
Шановна пані Надія!
Я дізналась про те, що у вашому садочку є вакантна посада вихователя. Я у загальних рисах ознайомлена з тим, у чому полягає ця робота, внаслідок чого я прийшла до висновку, що можу принести значну користь садочку, працюючи на цій посаді.
На даний час я не маю досвіду роботи, але я маю чудові  вміння і знання в роботі з дітьми. Я вважаю  себе підходящою кандидатурою на цю посаду, тому що я  товариська, ерудована, комунікабельна, володію організаторськими здібностями, ініціативна, не зупиняюсь перед труднощами, наполеглива, володію високими професійними знаннями та навичками, систематично працюю над удосконаленням та поглибленням своїх знань, постійно стежу за передовим досвідом роботи, відповідальна, творчо мислю, постійно у пошуках сміливих, оригінальних, нестандартних рішень.
Я зацікавлена в отриманні цієї роботи, адже влаштувавшись  в ДНЗ я отримаю практичні знання та вміння, буду мати можливість займатись з дітьми.
Якщо у Вас є якісь питання, пов’язані з будь-яким аспектом моєї трудової біографії, можете звертатися до мене в будь-який слушний для Вас час. Із задоволенням прийму пропозицію зустрітися з Вами і розповісти дещо більше про те, яку користь, на мою думку, я могла би принести дитячому садочку.
Надзвичайно вдячна Вам за увагу.

З повагою, щиро Ваша Рябініна Оксана.

Немає коментарів:

Дописати коментар